Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Τραχανάς με σολωμό και γαρίδες

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Αθλητικές

 

traxanas me solomo kai garides

Εκτέλεση

  1. Για 15 λεπτά περίπου βράζουμε σε χαμηλή φωτιά το σολωμό και τις γαρίδες, προσεκτικά στη συνέχεια αφαιρούμε το ψάρι με κουτάλα πλατιά για να μην «σπάσει», καθώς και τις γαρίδες.
  2. Στο ζουμί από το βρασμό προσθέτουμε τις τομάτες ψιλοκομμένες σε κυβάκια και τα μανιτάρια, προσθέτουμε επίσης πιπέρι, αλατάκι, ρίγανη και ανακατεύουμε σε δυνατή φωτιά για 3 περίπου λεπτά.
  3. Ρίχνουμε τον τραχανά στο μείγμα προσέχοντας να ανακατεύουμε συνεχώς με κουτάλα ξύλινη (ο τραχανάς δε συγχωρεί τους αφηρημένους....κι αρπάζει και αρπάζεται..), η φωτιά πρέπει να είναι δυνατή και κρατάμε τη διαδικασία αυτή για 12-15 λεπτά. Αν δούμε ότι χρειάζεται προσθέτουμε λίγο νεράκι.
  4. Για 2-3 λεπτά σβήνουμε ...προσθέτοντας στο μείγμα τις γαρίδες.
  5. Σερβίρουμε στο πιάτο, συνοδεύοντας με μια καλή φέτα σολωμό, πασπαλίζουμε τον τραχανά με λίγο κεφαλογραβιέρα και βάζουμε και μια ιδέα από μαϊντανό από κοντά για το «μάτι» και τη μυρωδιά.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 7 μερίδες:
  • 250 γρ. τραχανάς ξινός
  • 500 γρ. σολωμός νωπός
  • 500 γρ. γαρίδες αποφλοιωμένες
  • 2 φρέκες τομάτες κομμένες σε κυβάκια
  • 1 φλυτζάνα ψιλοκομμένα μανιτάρια (λευκά ή κουμπιά)
  • Πιπέρι, αλάτι, ρίγανη, μαϊντανό
  • Λίγη κεφαλογραβιέρα για το γαρνίρισμα

Μια συνταγή τραχανά με σολωμό και γαρίδες που μπορεί εύκολα και γρήγορα να παρασκευάσει και ο πιο δύσκολος..με την κουζίνα εργένης και που στα σίγουρα θα αποζημιώσει τον ουρανίσκο και την ψυχή του με τη γεύση και τα αρώματά του.
Θρεπτικά το πιάτο αυτό θα προμηθεύσει τον οργανισμό σου με πρωτεΐνες υψηλότατης βιολογικής αξίας καθώς σμίγουν το εντός του το «βουνό και η θάλασσα», πλούσιο σε Ω3 λιπαρά και βιταμίνη D, σελήνιο, ψευδάργυρο θα σε βγάλει αλώβητο από τις χειμερινές ιώσεις και στην κυριολεξία θα σου ανανεώσει το κύτταρο.  Αν γυμνάζεσαι δε, ειλικρινά θα αποτελέσει την διατροφική αιχμή του δόρατός σου για τη μεγιστοποίηση των προπονητικών σου στόχων!

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 260 γρ.
Ενέργεια 341 kcal
Πρωτεΐνες 34,8 γρ.
Υδατάνθρακες 29,1 γρ.
Λιπαρά 9,5 γρ.
Χοληστερίνη 180 mg
Νάτριο 825 mg
myDiatrofi8
Δημήτρης  Βουδούρης

Τελευταία άρθρα από τον/την Δημήτρης Βουδούρης