Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πανακότα με καραμέλα

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Διαίτης/Ελαφριά
panakota karamela1

Εκτέλεση

  1. Βράζουμε το γάλα με την κρέμα γάλακτος, τη ζάχαρη και τη βανίλια.
  2. Μουλιάζουμε τα φύλλα της ζελατίνας για 5 λεπτά σε κρύο νερό, τα στραγγίσουμε και τα προσθέτουμε στο γάλα.
  3. Αφήνουμε λίγη ώρα να κρυώσει και στη συνέχεια μοιράζουμε το μείγμα σε ατομικά φορμάκια ή σε μία μεγάλη φόρμα και την τοποθετούμε στο ψυγείο για 3 ώρες.

Για το σιρόπι καραμέλας:

  1. Βάζετε το νερό να βράσει.
  2. Ταυτόχρονα βάζετε σε άλλο σκεύος την ζάχαρη και την βάζετε στη φωτιά. Την αφήνετε, χωρίς να την ανακατεύετε, παρά μόνο που και που κουνάτε το σκεύος, να λιώσει και να πάρει γλυκό καστανοκόκκινο χρώμα.
  3. Γρήγορα την κατεβάζετε από την φωτιά και προσθέτετε το βραστό νερό (προσοχή, να απομακρύνετε γρήγορα το χέρι σας ή να φοράτε κατάλληλο γάντι κουζίνας, γιατί θα βγάλει πολλούς καυτούς ατμούς που μπορεί να σας κάψουν αν δεν προσέξετε.
  4. Ξαναβάζετε το σκεύος στη φωτιά να σιγοβράσει και ανακατεύετε να λιώσει η καραμέλα. Σιγοβράζετε για 3 - 5 λεπτά (αν έχετε θερμόμετρο ζαχαροπλαστικής να φτάσει τους 105 βαθμούς) και κατεβάζετε από την φωτιά. Φυλάτε σε καθαρό μπουκάλι.

 Υλικά για 6 μερίδες:

  • 700 ml γάλα φρέσκο με 1,5% λιπαρά  
  • 400 ml. Κρέμα γάλακτος Light
  • 3 κ.σ. ζάχαρη για διαβητικούς ( natren ή slim σε όλα τα σούπερ μάρκετ)
  • 20 γρ. φύλλα ζελατίνη
  • 5 βανίλιες

H πανακότα (panna cotta) είναι από τα πιο γνωστά γλυκίσματα Ιταλικής προέλευσης. Το όνομά της στα ιταλικά σημαίνει «ψημένη κρέμα» και είναι πολύ διαδεδομένο έδεσμα στα Επτάνησα.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 200 γρ.
Ενέργεια 297 kcal
Πρωτεΐνες 6 γρ.
Υδατάνθρακες 49,5 γρ.
Λιπαρά 9,8 γρ.
Χοληστερίνη 32 mg
Νάτριο 122 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ