Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μαρμελάδα διαβητικών φράουλα-μάνγκο

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Διαβητικούς

 

marmelada-diavitikon-fraoula-mangko

Εκτέλεση

  1. Με τη βοήθεια ενός πολτοποιητή πατάτας ή με ένα πιρούνι, πολτοποιούμε τις φράουλες και το μάνγκο και τα προσθέτουμε σε ένα μπολ ανακατεύοντας καλά.
  2. Σε μια μέτρια κατσαρόλα προσθέτουμε τη στέβια και την πηκτίνη και ανακατεύουμε καλά. Στη συνέχεια προσθέτουμε το χυμό πορτοκαλιού και ανακατεύουμε ξανά.
  3. Τοποθετούμε την κατσαρόλα σε μέτρια προς δυνατή φωτιά και μόλις το μείγμα πάρει βράση ανακατεύουμε καλά για ένα λεπτό και αποσύρουμε από τη φωτιά. Προσθέτουμε αμέσως το πολτοποιημένο μείγμα φρούτων στο μείγμα της στέβιας και ανακατεύουμε μέχρι να ομογενοποιηθούν καλά τα υλικά.
  4. Αδειάζουμε τη μαρμελάδα σε γυάλινα βαζάκια, αφήνοντας κενό ενός 1,5 εκατοστού περίπου από την επιφάνεια και κλείνουμε ερμητικά με τα καπάκια. Αναποδογυρίζουμε τα βαζάκια πάνω σε μια επιφάνεια, σε θερμοκρασία δωμάτιου για 24 ώρες. Στη συνέχεια τα αποθηκεύουμε στην κατάψυξη και ξεπαγώνουμε μερικές ώρες πριν το σερβίρισμα.

Καλή σας όρεξη!!!

Υλικά για 48 μερίδες:

 

  • 1 ½ φλιτζ. φράουλες ώριμες ψιλοκομμένες
  • ½ φλιτζ. μάνγκο ώριμο ψιλοκομμένο
  • 25 γρ. στέβια
  • 3 κουτ. σούπας πηκτίνη φρούτων
  • ½ φλιτζ. χυμό πορτοκαλιού

Tips: Την πηκτίνη την χρησιμοποιούμε για να δέσει η μαρμελάδα αφού δεν έχει προσθήκη ζάχαρης. Την πηκτίνη θα την βρείτε στα σουπερμάρκετ. Η μερίδα αντιστοιχεί σε μια κουταλιά της σούπας. Μια εύκολη συνταγή μαρμελάδα φράουλα-μάνγκο διαβητικών με στέβια.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 15 γρ.
Ενέργεια 6 kcal
Πρωτεΐνες 0 γρ.
Υδατάνθρακες 1,5 γρ.
Λιπαρά 0 γρ.
Χοληστερίνη 0 mg
Νάτριο 7 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ