Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Γαρίδες με κανταΐφι

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Θαλασσινά

 

garides me kantaifi

Εκτέλεση

  1. Απλώνουμε με τα χέρια το φύλλο κανταΐφι ώστε να γίνει πιο αφράτο και καλύπτουμε με ένα υγρό πανί.
  2. Σε ένα μικρό μπολ, ανακατεύουμε τα αμύγδαλα με το ξύσμα από λεμόνι, πορτοκάλι και λάιμ.
  3. Πλένουμε καλά τις γαρίδες και αφαιρούμε με μια φουρκέτα προσεκτικά το εντεράκι, τη μαύρη δηλαδή γραμμή που βρίσκεται στη ράχη τους. Τις αλατοπιπερώνουμε και γεμίζουμε την ανοιγμένη ράχη τους με μια πρέζα από το μείγμα αμυγδάλου-ξύσμα σπειροειδών. Πιέζουμε ελαφρά να κλείσει η ράχη τους με τη γέμιση.
  4. Αφού έχουμε γεμίσει όλες τις γαρίδες τις καλύπτουμε με το φύλλο κανταΐφι, το οποίο τραβάμε από τη μία άκρη και το τυλίγουμε σφιχτά γύρω τους σαν να ήταν σχοινί. Καλύπτουμε όλη την επιφάνεια της γαρίδας εκτός απ’ την ουρά και εξασφαλίζουμε ότι δεν θα βγει η γέμιση. Θα πρέπει να μοιάζει με κουκούλι.
  5. Αφού τυλίξουμε όλες τις γαρίδες, σ’ ένα κατσαρολάκι ζεσταίνουμε το λάδι μέχρι η θερμοκρασία του να φτάσει στους 175° C. Χρησιμοποιώντας μια λαβίδα, προσθέτουμε τις τυλιγμένες γαρίδες (5 κάθε φορά) στο λάδι και τις τηγανίζουμε για 1½ - 2 λεπτά και από τις δύο πλευρές συνολικά, μέχρι να ροδοκοκκινίσουν και να γίνουν τραγάνες. Προσοχή δεν αφήνουμε τη λαβή από τη γαρίδα μέχρι να «δέσει» από τη ώρα που την προσθέτουμε στο λάδι.
  6. Αφού είναι έτοιμες τις αφαιρούμε από το λάδι, τις τοποθετούμε σε απορροφητικό χαρτί και τις σερβίρουμε αμέσως.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 7 μερίδες:
  • 450 γρ. κανταΐφι αποψυγμένο
  • 1 φλιτζάνι αμύγδαλα ψημένα ψιλοκομμένα
  • Ξύσμα από 1 λεμόνι
  • Ξύσμα από 1 πορτοκάλι
  • Ξύσμα από 1 λάιμ
  • 21 μεσαίου φρέσκες γαρίδες, χωρίς κέλυφος, καθαρισμένες με τις ουρές
  • Αλατοπίπερο
  • Ελαιόλαδο για τηγάνισμα

Tips: Αν δεν έχετε θερμόμετρο μαγειρικής, ρίξτε λίγο αλεύρι μέσα στο λάδι και όταν θα τσιτσιρίσει θα είναι έτοιμο για τηγάνισμα. Τις γαρίδες θα τις τηγανίσετε λίγο πριν έρθουν οι καλεσμένοι. Μια εύκολη συνταγή για γαρίδες με κανταΐφι.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 160 γρ.
Ενέργεια 441 kcal
Πρωτεΐνες 22,5 γρ.
Υδατάνθρακες 44,1 γρ.
Λιπαρά 19,5 γρ.
Χοληστερίνη 127 mg
Νάτριο 800 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ