Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Μακαρόνια με γιαούρτι

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Ζυμαρικά

 

makaronia-me-giaoyrti

Εκτέλεση

  1. Βράζουμε 2,5 λίτρα νερό προσθέτουμε λίγο αλάτι και στη συνέχεια ρίχνουμε τα μακαρόνια στο νερό μόνον όταν έχει αρχίσει να κοχλάζει. Ανακατεύουμε καλά μέχρι να δούμε ότι έχουν ξεχωρίσει μεταξύ τους, διαφορετικά θα κολλήσουν. Το καλύτερο είναι να τηρούμε αυστηρά τον χρόνο βρασμού που μας υποδεικνύει η συσκευασία. Αφού βράσουν, τα στραγγίζουμε και τα αφήνουμε στην άκρη να κρυώσουν.
  2. Σε ένα μπολ ανακατεύουμε το γιαούρτι, το φρέσκο δυόσμο, το ψιλοκομμένο σκόρδο, το αλάτι και το πιπέρι.
  3. Προσθέτουμε το μείγμα γιαουρτιού στα μακαρόνια και ανακατεύουμε καλά.
  4. Σε ένα τηγάνι, ζεσταίνουμε το ελαιόλαδο και σοτάρουμε τα κουκουνάρια μέχρι να ροδίσουν, σβήνουμε τη φωτιά, στη συνέχεια, προσθέτουμε το ξερό δυόσμο και ανακατεύουμε.
  5. Μοιράζουμε σε 4 πιάτα τα μακαρόνια με το γιαούρτι και γαρνίρουμε στην κορυφή με το καβουρδισμένο κουκουνάρι.
  6. Σερβίρουμε αμέσως
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 4 μερίδες:
  • 250 γρ. μακαρόνια ολικής αλέσεως
  • 200 γρ. γιαούρτι αγελαδινό 2% λιπ. (κατά προτίμηση παραδοσιακό, όχι στραγγιστό)
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 30 γρ καβουρδισμένο κουκουνάρι
  • Αλάτι και πιπέρι
  • 1 πρέζα ξερό δυόσμο
  • ½  σκελίδα σκόρδο ψιλοκομμένο (προαιρετικά, πάντως ταιριάζει)
  • Φρέσκο δυόσμο ψιλοκομμένο (αν δεν έχετε χρησιμοποιήστε ξερό δυόσμο)

Τώρα το καλοκαίρι, αναζητάμε δροσερές γεύσεις και πολλοί δεν θέλουμε να στερηθούμε τα αγαπημένα μας ζυμαρικά. Ένα πλήρες γεύμα με βιταμίνη Α, σύμπλεγμα βιταμινών Β, φυλλικό οξύ, κάλιο, ασβέστιο, φώσφορο και ωμέγα 3 λιπαρά!

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 175 γρ.
Ενέργεια 251 kcal
Πρωτεΐνες 9 γρ.
Υδατάνθρακες 34 γρ.
Λιπαρά 10,5 γρ.
Χοληστερίνη 3 mg
Νάτριο 605 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ