Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ντάκος σαλάτα ή ντακοσαλάτα

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Σαλάτες

 

dakos-salata-i-dakosalata

Εκτέλεση

  1. Βρέχουμε το παξιμάδι «περνώντας» το κάτω από το νερό της βρύσης για μερικά δευτερόλεπτα.
  2. Περιχύνουμε με ½  κουταλιά της σούπας από το ελαιόλαδο, λίγο αλάτι προσθέτουμε από πάνω την ντομάτα και πασπαλίζουμε με λίγη από τη ρίγανη.
  3. Περιχύνουμε με την υπόλοιπη ½ κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο και προσθέτουμε από πάνω τη μυζήθρα ή τη φέτα.
  4. Πασπαλίζουμε με την υπόλοιπη ρίγανη και σερβίρουμε γαρνίροντας με τις ελιές και τα κλωναράκια ρίγανης.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 1 μερίδα:
  • 1 μέτριο (50 γρ.) κρίθινο ντάκο (παξιμάδι-κουλούρα)
  • 1 ντομάτα τριμμένη ή ψιλοκομμένη
  • 50 γρ. φέτα ή μυζήθρα θρυμματισμένη
  • 1 κουταλιά της σούπας ελαιόλαδο
  • 1 κουταλάκι ρίγανη
  • αλάτι

Για το γαρνίρισμα:

  • μαύρες ελιές
  • κλωναράκια ρίγανης

Ο Κρητικός ντάκος (λέγεται και κουκουβάγια στα Κύθηρα και το Ιόνιο) είναι παραδοσιακό κρητικό πιάτο και πλέον μια σαλάτα που βρίσκει κανείς σε όλη την Ελλάδα. Βασίζεται στο κρητικό παξιμάδι, συνήθως κριθαρένιο. Ο ντάκος μπορεί να αποτελέσει ένα ξεχωριστό βραδινό «γεύμα» ή κολατσιό ή ακόμα μια υπέροχη σαλάτα για το μεσημεριανό σας! Φτιάχνεται εύκολα και γρήγορα, ενώ αποτελεί ένα πλήρες και θρεπτικό γεύμα.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 220 γρ.
Ενέργεια 427 kcal
Πρωτεΐνες 15 γρ.
Υδατάνθρακες 38 γρ.
Λιπαρά 25 γρ.
Χοληστερίνη 45 mg
Νάτριο 950 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ