Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πιπεριές Φλωρίνης σε βάζο

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Ορεκτικά / Συνοδευτικά

 

piperies-florinis-se-vazo

Εκτέλεση

  1. Πλένουμε τις πιπεριές, τις ανοίγουμε στη μέση και αφαιρούμε τους σπόρους με τρεχούμενο νερό, το κοτσάνι και τις ίνες. Τις στεγνώνουμε.
  2. Τις απλώνουμε σε ένα ταψί και τις ραντίζουμε με λάδι και χοντρό αλάτι.
  3. Τις ψήνουμε στο γκριλ του φούρνου, σε απόσταση μια σκάλα επάνω από τη μέση, για περίπου 20 λεπτά ως τη στιγμή που θα μαλακώσουν αρκετά.
  4. Όπως είναι ζεστές, τις βάζουμε σε μια πλαστική σακούλα και κλείνουμε το στόμιό της καλά. Αφήνουμε τις πιπεριές στη σακούλα να «ιδρώσουν».
  5. Μετά τις ξεφλουδίζουμε πολύ εύκολα τραβώντας μόνο την φλούδα και όχι την πολύτιμη σάρκα. Τις αφήνουμε να κρυώσουν.
  6. Τις τοποθετούμε προσεκτικά όσο το δυνατόν όρθιες σε γυάλινο βάζο (έχουμε αποστειρώσει στο φούρνο τα γυάλινα βάζα μας), προσθέτοντας το λάδι και το ξίδι αφήνοντας 1 εκ. από το τελείωμα.
  7. Βιδώνουμε καλά το καπάκι και αναποδογυρίζουμε τα βάζα για να σφραγίσουν.
  8. Διατηρούμε το βάζο με τις πιπεριές στο ψυγείο.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 3 μερίδες:
  • 1 κιλό πιπεριές Φλωρίνης
  • Αλάτι χοντρό
  • ¾  φλιτζάνι ξίδι
  • ½  φλιτζάνι ελαιόλαδο

Tips: Ανάμεσα στις ψητές πιπεριές Φλωρίνης σε βάζο μπορούμε επιπλέον να τοποθετήσουμε ένα μικρό φύλλο δάφνης, 2-3 σκ. σκόρδου ολόκληρες ή κομμένες στη μέση, κόκκους πιπεριού και λίγο μαραθόσπορο. Οι πιπεριές Φλωρίνης είναι πλούσιες σε βιταμίνες C, Α, Κ και Ε και περιέχουν λίγες θερμίδες.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 90 γρ.
Ενέργεια 113 kcal
Πρωτεΐνες 4 γρ.
Υδατάνθρακες 4 γρ.
Λιπαρά 9 γρ.
Χοληστερίνη 0 mg
Νάτριο 120 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ