Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Ομελέτα με λαχανικά

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Αυγά-ομελέτες

 

omeleta me laxanika

Εκτέλεση

  1. Καθαρίζετε το κολοκυθάκι και τη πατάτα και τα κόβετε σε ροδέλες. Καθαρίζετε το κρεμμύδι και το ψιλοκόβετε, βάζετε σε κατσαρόλα το κολοκυθάκι, τη πατάτα, το κρεμμύδι και τα βράζετε ως ότου μαλακώσουν.
  2. Αποσύρετε από την φωτιά και τα αφήνετε λίγο να κρυώσουν.
  3. Προσθέτετε τα αυγά, χτυπημένα καλά, το τυρί, τον άνηθο ψιλοκομμένο, το πιπέρι και το λάδι.
  4. Στην συνέχεια αφού τα ανακατέψετε όλα μαζί ρίχνετε το μίγμα σε ένα αντικολλητικό τηγάνι.
  5. Το ψήνετε μέχρι να ροδίσει και από τις δύο πλευρές, το γαρνίρετε με δυόσμο.

 

 Υλικά για 1 μερίδα:
  • 1 κολοκυθάκι
  • 3 αυγά (3 ασπράδια,1 κρόκο)
  • 1 μικρή πατάτα
  • λίγο κρεμμύδι
  • άνηθο
  • 30γρ. τυρί τριμμένο Regato light
  • πιπέρι
  • 1 κουταλάκι ελαιόλαδο
  • λίγος δυόσμος για το γαρνίρισμα
Το αυγό είναι φυσική πηγή βιταμινών B2, B12 και D καθώς και βιταμίνης Α, φυλλικού οξέως και χολίνης. Σημαντικό είναι να αναφερθεί πως ένα αυγό περιέχει περίπου 7γρ. πρωτεΐνης υψηλής βιολογικής αξίας, 5γρ. λιπαρών και 0 έως 1γρ. υδατάνθρακα.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 370 γρ.
Ενέργεια 535 kcal
Πρωτεΐνες 27 γρ.
Υδατάνθρακες 24 γρ.
Λιπαρά 37 γρ.
Χοληστερίνη 203 mg
Νάτριο 357 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ