Εκτύπωση αυτής της σελίδας

frozen yogurt καρύδα-ροδάκινο ξυλάκι

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Διαίτης/Ελαφριά

 

frozen-yogurt-karyda-rodakino-ksylaki

Εκτέλεση

  1. Για τον πουρέ: Καθαρίζουμε τα ροδάκινα, το ψιλοκόβουμε και τα βάζουμε στο μπλέντερ με τη ζάχαρη και το χυμό λεμονιού.
  2. Τα αλέθουμε σε πουρέ, μέχρι να γίνει λείο το μείγμα.
  3. Για το γιαούρτι: Χτυπάμε ελαφρά το γιαούρτι, τη ζάχαρη και το εκχύλισμα καρύδας.
  4. Ισομοιράζουμε στις θήκες για ξυλάκια εναλλάξ στρώματα του πουρέ ροδάκινου και γιαουρτιού καρύδας. Και στη συνέχεια τοποθετούμε τα ξυλάκια.
  5. Παγώνουμε για περίπου 8 ώρες.
  6. Για πιο σφιχτό αποτέλεσμα αφήνουμε μια νύχτα στο ψυγείο. Βουτάμε τις θήκες σε ζεστό νερό για 2-3 δευτερόλεπτα. Ξεφορμάρουμε, γαρνίρουμε με νιφάδες καρύδας και σερβίρουμε.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 12 μερίδες:

Για τον πουρέ:

  • 2 φλιτζάνια ροδάκινα (σάρκα καθαρισμένη)
  • ½  φλιτζάνι ζάχαρη
  • Χυμός από 1 λεμόνι

Για το γιαούρτι καρύδας:

  • 1 φλιτζάνι γιαούρτι 2%
  • 1 ½ φλιτζάνι ζάχαρη άχνη
  • 1 κουταλιά της σούπας εκχύλισμα καρύδας
  • ½ φλιτζάνι νιφάδες καρύδας χωρίς ζάχαρη, για το γαρνίρισμα (προαιρετικά)

Tips: Μπορείτε να αντικαταστήσετε τα ροδάκινα με νεκταρίνια, βερίκοκα, βανίλιες ή όποιο άλλο φρούτο σας αρέσει. Επίσης μπορείτε να αντικαταστήσετε το εκχύλισμα καρύδας με άρωμα βανίλιας ή μαστίχας. Αν δεν έχετε θήκες/καλούπια για παγωτό, μπορείτε να τα φτιάξετε και σε ποτηράκια. Το frozen yogurt (παγωμένο γιαούρτι) είναι πιο ανάλαφρο από το παγωτό, συνδυάζεται ιδανικά με φρέσκα φρούτα και γίνεται το "υγιεινό  επιδόρπιο", που καταναλώνεις με λιγότερες ενοχές και πολλή ευχαρίστηση.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 82 γρ.
Ενέργεια 123 kcal
Πρωτεΐνες 2 γρ.
Υδατάνθρακες 28 γρ.
Λιπαρά 0,4 γρ.
Χοληστερίνη 0,5 mg
Νάτριο 6 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ