Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Πανακότα νηστίσιμη με γάλα αμυγδάλου

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Σιροπιαστά/Νηστίσιμα

 

panakota nistisimi me gala amygdalou

Εκτέλεση

  1. Σε μια μικρή κατσαρόλα τοποθετούμε το γάλα αμυγδάλου, τη στέβια, το κλωναράκι βανίλιας, κομμένο κάθετα, και τοποθετούμε στη φωτιά.
  2. Μόλις αρχίσει να βράζει, κατεβάζουμε από τη φωτιά και ρίχνουμε τα φύλλα ζελατίνας, αφού προηγουμένως τα έχουμε μαλακώσει σε κρύο νερό.
  3. Ανακατεύουμε συνεχώς έως ότου πέσει η θερμοκρασία. Αφαιρούμε τα κλωναράκια βανίλιας και τοποθετούμε σε ατομικά φορμάκια.
  4. Αφήνουμε στο ψυγείο να κρυώσουν για αρκετές ώρες. Ξεφορμάρουμε βουτώντας τα για δευτερόλεπτα σε καυτό νερό. Σερβίρουμε, προαιρετικά, με γλυκό του κουταλιού της προτίμησής μας ή μέλι το οποίο έχουμε αραιώσει με λίγο ζεστό νερό.

Καλή σας όρεξη!!!

Υλικά για 4 μερίδες:

 

  • 600 ml γάλα αμυγδάλου
  • 4 κουτ. σούπας στέβια κρυσταλλική ή 30 σταγόνες εκχύλισμα
  • 15 γρ. ζελατίνη φυτικής προέλευσης
  • 1 κλωναράκι βανίλιας ή 2 κουτ. γλυκού εκχύλισμα βανίλιας
  • Γλυκό του κουταλιού ή μέλι

Tips: Εάν δεν έχετε στέβια μπορείτε να βάλετε 60 γρ. ζάχαρη και να προσθέσετε 59 θερμίδες στη κάθε μερίδα. Επίσης μπορείτε να χρησιμοποιήσετε γάλα σόγιας ή καρύδας. Συνταγή πανακότα νηστίσιμη με γάλα αμυγδάλου και με 132 θερμίδες ανά μερίδα.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 180 γρ.
Ενέργεια 132 kcal
Πρωτεΐνες 0,8 γρ.
Υδατάνθρακες 28,2 γρ.
Λιπαρά 1,7 γρ.
Χοληστερίνη 0 mg
Νάτριο 76 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ