Εκτύπωση αυτής της σελίδας

Παλαμίδα σουβλάκι στο γκριλ

Γράφτηκε από τον  Κατηγορία: Ψαρικά

 

palamida souvlaki

Εκτέλεση

  1. Κόβουμε τις φέτες παλαμίδας σε κύβους πάχους 2,5-3 εκ. Βάζουμε σε ένα μπολ τους χυμούς, το δεντρολίβανο, το πιπέρι και προσθέτουμε τους κύβους του ψαριού. Αν χρειαστεί προσθέτουμε λίγο νερό, ώστε ίσα ίσα να σκεπαστεί το κρέας.
  2. Βάζουμε από πάνω ένα μικρό πιάτο, σαν βάρος, για να μείνει το ψαχνό μέσα στη μαρινάδα και τοποθετούμε το μπολ στο ψυγείο για 1 ώρα.
  3. Το βγάζουμε από το ψυγείο και περνάμε τα κομμάτια σε σουβλάκια βάζοντας εναλλάξ ψάρι, ντοματίνι, ψάρι κ.ο.κ.
  4. Εν τω μεταξύ βάζουμε τη μαρινάδα σε ένα κατσαρολάκι και τη βράζουμε μέχρι να μείνει η μισή ποσότητα και να γίνει σάλτσα και με ένα πινέλο αλείφουμε τα σουβλάκια. Τα ψήνουμε στο γκριλ για 7 λεπτά περίπου.
  5. Κατά τη διάρκεια του ψησίματος αλείφουμε 1-2 φορές τα σουβλάκια με τη σάλτσα.
  6. Σερβίρουμε τα σουβλάκια ζεστά.
Καλή σας όρεξη!!!
 Υλικά για 6 μερίδες:
  • 1½ κιλό περίπου παλαμίδα φιλέτο σε φέτες πάχους 2,5 - 3 εκ.
  • 12 ντοματίνια, βιολογικά, κομμένα στα δύο
  • χυμός 5 πορτοκαλιών
  • χυμός 2 λεμονιών
  • 60 ml γλυκό λευκό κρασί
  • ½ κουτ. γλυκού ξερό δεντρολίβανο κοπανισμένο στο γουδί
  • ½ κουτ. γλυκού κόκκοι πράσινου πιπεριού κοπανισμένοι στο γουδί
  • αλάτι κατά βούληση

Tips: Στιβαρό, λιπαρό ψάρι η παλαμίδα, αρωματισμένη από εσπεριδοειδή και αρωματικά, θέλει έναν άξιο σύντροφο που θα τον βρει σε ένα ροζέ κρασί. Ένα Μοσχοφίλερο ίσως; Αν δεν βρούμε παλαμίδα και χρησιμοποιήσουμε ρίκι, τότε θα πρέπει να βάλουμε στη μαρινάδα 2-3 κουτ. σούπας ελαιόλαδο. Τρυφερή και αρωματική παλαμίδα σουβλάκι στο γκριλ ή σχάρα.

Διατροφικά στοιχεία
Ποσότητα ανά μερίδα 260 γρ.
Ενέργεια 286 kcal
Πρωτεΐνες 57 γρ.
Υδατάνθρακες 6,5 γρ.
Λιπαρά 3,6 γρ.
Χοληστερίνη 137 mg
Νάτριο 315 mg
myDiatrofi8
Τόνι Νζέιμ

Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Προφίλ

Τελευταία άρθρα από τον/την Τόνι Νζέιμ